DE WINNEN DOE JE NIET ALLEEN VEILINGEN

Bij Winnen Doe Je Niet Alleen zijn de veilingen geen doel op zich!

De veiling werkt als een gewone veiling van merkproducten en diensten, kunst, optredens etc., maar dient gelijker tijd voor het bedrijfsleven als effectief marketing -en reclame instrument en voor de goede doelen als effectief gereedschap voor fondsen- en donateurswerving. Wij tonen jou dat graag aan.

Helpen wordt hierdoor het nieuwe adverteren!
Fondsenwerving 2.0 = adverteren en marketing 2.0

Van elke veiling van een merkproduct, dienst of kunstobject, gaat namelijk minimaal 50% van het winnend bod (tenzij anders aangegeven) naar het favoriete goede doel of de sportvereniging van de veilingwinnaar. Jouw klanten bepalen dat. Het hele jaar door gaat een substantiële extra geldstroom naar de goede doelen en sportverenigingen. Max. 45% van het winnend bod gaat terug naar de aanbieder (tenzij anders aangegeven) en 5% is commissie voor de organisatie.

Meer weten?

Voor het adverterend bedrijfsleven is Winnen Doe Je Niet Alleen het nieuwe adverteren, de meest effectieve marketingcampagne met instant resultaat!

Goede doelen kunnen zo hun eigen zakelijke relaties inbrengen en hen nu een interessante en effectieve (marketing) tegenprestatie bieden voor hun donaties en ondersteuning.

Klik hier voor de veilingen.

Bedrijven die graag willen weten waarom Winnen Doe Je Niet Alleen met de veiling van merkproducten de bijna perfecte marketing campagne is met instant resultaat;

Bel of mail Martin Wiersma

T 085 111 9565

E martin@wdjna.nl

Uitverkocht

Fotografie

Purple Rain

BINNENKORT

Afgedrukt op aluminium met ophanghaken

Veiling eindigt: