Over WDJNA

OVER ‘WINNEN DOE JE NIET ALLEEN’

‘WINNEN DOE JE NIET ALLEEN’ is de brug tussen goede doelen, (sport)verenigingen, het bedrijfsleven en de consument, de plek waar deze partijen elkaar vinden.

vrijwel alle activiteiten en onderdelen van ‘winnen doe je niet alleen’ zijn gericht op (financiële en materiële) steun aan het goede doel en de (sport)verenigingen) en het reclame- en marketingwelzijn van het deelnemend bedrijfsleven. Met dien verstaande dat het voor alle betrokken partijen een echte win-win is.

Als crossmediaal advertentie- en marketing platform is ‘winnen doe je niet alleen’ een uitstekend advertentie- en marketingalternatief voor adverteerders ten opzichte van Google, Facebook, Groupon, Amazone, etc.. Een groot deel van de Nederlandse advertentie- en marketingbudgetten worden inmiddels al opgeslokt door deze reuzen.
Geld dat vrijwel allemaal verdwijnt naar Amerika, dat verdwijnt uit onze eigen economie en daar nooit meer in terug komt!

Samen kunnen wij daar iets tegen doen, want ‘winnen doe je niet alleen’!
Bij ‘winnen doe je niet alleen’ wint iedereen gegarandeerd altijd!

Dankzij de toegepaste marketingformule is ‘winnen doe je niet alleen ‘ voor het bedrijfsleven een waardevolle en zeer effectieve advertising – en marketingcampagne die aan vrijwel alle marketingwensen voldoet.

Winst voor het bedrijfsleven, de consument de goede doelen en (sport)verenigingen, waarbij de grootste winst uiteraard gaat naar de deelnemende goede doelen en de (sport)verenigingen.

Voor de goede doelen lopen de inkomsten uit donaties en collectes terug (onderzoek Volkskrant).

‘Winnen doe je niet alleen’ zal onder andere de alternatieve substantiële inkomstenbron voor goede doelen en (sport)verenigingen zijn, echter dat moeten we wel samen doen, want WINNEN DOE JE NIET ALLEEN!